Friday, July 18, 2008

walllaaaweeeiiiii......

sungguh tidak patut biler mood nak menhapdet blog jadi kemalasan yang teramat2 lerrrrr MALAS...asai ekkk....x leh ke buang jer bitamin M tuhhh/....so dkt 1 minggu aku x hapdet ..bnyk citer tp man-man laaa kan........ari ahad yg lepas ....aku dpt jumpa blk member lamer aku maser bljar kt itm dulu tuh....aku rasa da berjaman kan kiter tak jumperrr ek....mesti ko nanges nengok aku yg da ala2 kembang setaman....huaaa kannyer ko jer ...aku pun skng klu bley elak dr nengok cermin aku elak tau.....tak suke tak suke..........nengok muker leba aku di cermin tuh...sebab tu skang aku jarang amek gambo.....sabo jerrr la.....mmg aku skrg kembang setaman...aku x leh nak jogging, nak senam robik so..asyik makan, makan, dan makan,,,,ada lerrr sesuatuh biler aku x ley jogging n senam tu beb......ko hinggat mak sukerrr nengok perut aku yg ala2......Lu Fikir laa Sendiri...ha ha ha....banyak citer aku ngan deela nihhh....sian ko ekkkk carik umah parents aku .....tp x per aku tau ko memang "Redah Jerrr!"....so sampe jugk ekkk....aku bley luper lak amek gambor kite ekk....(sbenarnyer saje aku buat2 luperrr...skang ni aku pantang gambo ahh..alegik....)
ni aku curik dr blog deela la nihhh... gamba anak2 kami...yg kebetulan hero sumer nya.....sorik deela aku amek x inform ko...kena baya komisyen ke ekkkk...dulikkkk.ha ha ha..x puas sbenarnya aku jumper ko...raser cam sekejapan sgt ekk..x per..nti ko terjah lerr lagi.....so siler2 laa jenguk ke blog deela.......ader aku letak kt link blog aku tuh.....anak2 deela pun ada sekali....comeiii tau si iman tu geram aku..he he.....





No comments: