Friday, November 21, 2008

Hanya Tuhan Yang Tahu.....

Pernah tak rasa sedih...yg korang x bley nak described kat sapa2 pun...hata kt member...kt family kaaa..atau kat sesiapa pon?...errrmmm...ini laaa yang aku rasa...x tau nak luah kan pada sapa...Aku senang kalau sahabat datang berbicara dan menceritakan rahsia mereka..tapi aku payah untuk menceritakan apa yang aku rasa ataupun apa yang aku hadapi pada sesiapa pun....aku suka memendam...mungkin dari kecil aku memang mcm tu....pendam2 lama bila da meletup ..x bley nak diselamatkan lagi....tapi tu laaa memendam tu yg teruk..agaknya tu laa darah aku dok hit 100 over...asyik la dok menyirap...nak marah...nak melenting...isshh payah tul laa...kalau laaa mcm ni...makin pendek arrr umur aku..silap gaya....x smpi 40 da padam.....aisyeehhh.......


ssss?:/ "Yang menanggung lebih derita daripada yang melihat"Senang berbicara tapi ....sebenarnya hati lebih sengsara".....

No comments: