Wednesday, January 06, 2010

Permulaan Tahun Baru 2010

Permulaan tahun baru 2010 yang begitu mencabar untuk aku....untuk pertama kalinya aku berjauhan dengan mr. hubby....uruskan persekolahan anak2 keseorangan. Emosi, fizikal dan mental benar2 tercabar.......Alhamdulllilah anak2 langsung tidak memberi tekanan kpd aku...mereka betul2 bertimbang rasa dan juga mempermudahkan semua urusan...mungkin mereka juga sedar yg mamanya keseorangan disini....
Adik telah melalui proses minggu orientasi so far aku tgk dia bleh adjust dgn segala persekitarannya...dan juga dia telah ditukarkan kelas yg pertama setelah selesai ujian pertama.....harapan aku agar dia tetap kekal dengan pencapaian tersebut.. Babang pla...dia seorang abang yg begitu bertanggungjawab....setiap saat dan minit aku pesan supaya menjaga adiknya........nampak gayanya tidak pernah lagi si abang mengingkari arahan....walau balik jg tidak pernah ditinggalkan adiknya.....tp adiknya tghari tadi da tinggalkan abg...dia yg sampai dlu kat aku..bila tanya..."tak nampak pun abang..jadi adik jalan la sendiri"...sabo jer laa. nasib abg bila tgk kelas adik kosong terus cari aku...x melilau mencari adiknya...........abg juga sebenarnya terpaksa aku tukarkan sekolah bersama adiknya...kerana masalah pada mulanya adik di tempatkan sekolah yang berlainan.... terpaksa panjat ppd untuk buat penukaran abgnya....so alhamdullilah tidak sia2 aku tukarkan abg di sekolah ini.... persekitaran nya sgt sesuai utk anak2 aku belajar....Guru besar pun jenis yg turun padang.....bersama parents di masa hari pendaftaran sekolah....Moga ada sinar baru .....amin.......(Gilo...tetiba aku x tau nak tulis penutup......)


MaRoSeS Love!

No comments: