Friday, January 11, 2008

Hari Orientasi Sekolah

Hari pertama pada 2 Januari yang lepas.......Hari orientasi babang,,,,,Babah nya yg bwk terus ke kantin tempat berkumpul.........aku ikut jugak..tapi dok sibuk ngan adiknya.....



Setelah ditentukan kelas mengikut colour name tag beratur dan terus pergi ke kelas masing2....aku n hubby x ikut pon...just tengok jer dari jauh...tapi...humangg aiii...mak bapak yang lain serbu sekali.......ikut ke kelas.....pada hal guru besor nya da pesan jgn dok bertenggek kt kelas dema...nanti menggangu ...dema ada ujian skit....so aku pun lepak arrhhh kt kantin... dok makan2...da lama skit...babahnya pun pegi laa ke kelas....rupa2nya cikgu da start buat collection yuran skolah........aku nengok babang da start main da dlm kelas.....da ader kengkawan....
Ni selepas settle semua..boleh balik......babang laparr so babah nya menyuapkan makanan...aku tau anak aku tu x tahan lapo....so maknanya tetiap pagi memang aku kena bangun siap kan bekfast dia dulu....n bawak bekal...

babang dok marah kat adik jgn tarik beg dia....tp adik dokkkk ketegak..bawak usung jugak ke hulu ke hilir....

adik dok excited bawak beg tarik babang...
lam pkl 11.30 ktorang pun balik........ngk kasut babang da kotor da...ish...ish.....

No comments: