Thursday, April 24, 2008

Adik

dah hampir 1 bulan adik dok kt umah mak aku....dok ngan mak teh dia laa..rindu laa plakkk x bley nak gaduh ngan dia...abang pon ari2 emooo jer x da kawan nak bergaduh n main.....last week bila odin convo aku tanya dia...:"adik ni anak sapa" bley dia "adik anak mak teh"...duissshhh...woiii aku yg muntah kedarah beranak kan ko..sesenang jer ko declare ko anak mak teh ko......ish ish....tak perr arrrhhh..mak teh ko start ngajar bulan 5 ni tau laa besok...eksyen ekkk.....bila tpn dia....kejap jer nak cakap ngan aku....cheeehh ampas gas tul.....ni baru lepas on line ngan dia..aku nyakat dia aku x nak ambik dia..nak g pangkor dulu...meraung aaa pa lagi..kalu pasai jalan...dialah org nya..biler suh g skolah....dia gak orgnya yg x nak g skolah....ha ha ha

No comments: