Thursday, April 24, 2008

Keciwaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

agak lama,,,,,kannya lama lagi dahh memang bersawang dah....aku x jengok umah sendiri...aku lebih suka membaca umah org dr aku menulis sendiri.....antara sebab2 ntah laaa...ada beberapa cerita itam yg terbongkar....yg mana ada member yg tikam dr belakang, yg bermuka2 talam...dan sbgainya......aku suka menjengah blog member ..dan adakalanya member tu terlupa benda2 yg sudah semestinya aku x kan terlupa sampai mati....ayooohh aper statement ni...membunuh tul..n aku pening ngan ayat sendiri...ahhh lantak ahhh...umah aku sendiri...aku baca sendiri.......x pe laaah...mmg dr dulu aku dah jnji dgn diri sendiri "bahawa member2 yg terdiri dr tmpt belajar aku dlu..satu pon x bley pakai" tu la degil sgt...x pelahhh...janji ramai lagi member aku yg lain yg btl2 loyal ngan aku....x pe...ari ni ari aku...sok2 ari ko...sendiri mau ingat laaa....kita ingat kita takkan terjatuh di tempat yg sama 2x, takkan terpijak taik di tempat yg sama...... tapi ingat....Allah Maha Kaya...Allah Maha Besar! aku pegang yg satu ni....cuma yg aku tau.....Manusia mudah lupa!



Sedih....klu di ingatkan..tapi lantak arrrhhh....janji "AKu punya teman.....Teman seperjuangan"Haks haks......

No comments: