Thursday, April 12, 2012

30 Minggu

 Fhewww......sekejap jer rasanya da masuk 30 minggu....! dah rasa macam2 dah ni..risau..seronok..tak sabar..semuanya ada....Tapi yang pastinya..aku rasa semakin berat....hahahaa..nak duduk payah..nak bangun payah..nak tido payah....huhuhuhu.....

Kaki dah start bengkak...dan sekarang ni..asyik laa penat n mengantuk...aduilaahh kalau diikutkan mata..memang tak pergi keje laa aku ni......tapi kena cargas.....maner leh malas2 nanti nak beranak susah.....!..ikut pengalaman aku sendiri yg first tu tgh kena contraction aku dok bantai tawaf satu ward tu berjalan.....hahahaaa..orang sakit dok diam2 kan..tp aku leh berjalan2 kesana sini lagi...so mbe itu lah yang mempercepatkan jalan kot......!

Kali ni aku still drive ...bawak keta kehulu hilir lagi..bawak keta manual lagi...yang tak dak power stereng tu..pulas la ko....kengkadang rasa nak terberanak biler nak pulas stereng tu huhuhuhu......

Kali ni nyer pregnancy awal2 lagi dah dimonitor oleh doktor kat spital....insyallah moga2 dipermudahkanlah segalanya....cuma kali ni..aku kengkadang rasa sebak sengsorang....sebabnya...tahun ni laaa aku bersalin tanpa ayah .....selalunya bila dalam pantang di rumah mak..kalu nak tido kan baby memang aku sorong kat ayah ...sekejapan jerr lena baby tu...tp baby yang ni tak dapat  merasa tangan atuknya lagi....aduiihhhhh meleleh air mata ni bila ingatkan...tak perlah.....tetap doakan ayah tenang dan damai di sana..... Rindunya rasa.....!

MaRoSeS Love!

No comments: