Tuesday, April 24, 2012

32 minggu......

32 minggu yang amat memeritkan....biler dah semakin dekat due ni..semakin laa berat n susah aku nak berjalan...megah tok sah cakaplah..kaki dah bengkak..tu pun gagah bawak lagi kereta manual yang maha berat biler pusing stereng tu....tp terpaksa gak la gagahkan diri kesana sini uruskan anak2..ada member tu husband dah tak bagi bawak keta biler dah sarat , tak per...aku larat lagi...      tu pun aku cuti lama da kot dari memasak.....keja rumah buat jugak...tp apa yang terlarat lah...kuis sana sini la biler agak2 dah semak sangat..heheheee......

Pregnancy kali ni..aku tak der laa secembeng masa ngandung yang ke2...itu kejap2 nangis...sebab tu laa si mukhriz tu senang sangat menangis...kena marah menangis..dia marah pun dia menangis...haiii.lawak laaa...ngandung kan yg ni sebak jugak laaa tapi x pernah terkantoi lagi laa...kalu sebak pun sengsorang jer laa..makan dalam.... cuma terasa yang teramat2...terasa mcm dia tak kisah...pergi check up pun sengsorang jer...teman pun dikira ngan jari....terasa tau bila kat klinik tu ...sana sini tgk semua pergi berteman...yang aku ni tercongok la sengsorang..dah rasa cam ibu tunggal yang ditinggalkan laki.....so yang itu tak terungkit la lagi cuma pendam jer la dalam hati....sampai rasa cam agak2 sok bersalin memang sensorang jugaklah kot...silap gaya tengah sakit tu pun bawak keta sendiri ke spital...huhuhu..mbe dia tengok aku kuat kot...tak der nak ngadu sakit sana sini...aku ni tahan sakit...walau sakit tak der nak heboh bagitau ni sakit sana sakit....so tanggung la sendiri...! hati aku ni memang keras agaknya kali ni...memberontak dalam diam...aku tak cakap banyak...aku fed up aku diam....senyap lebih baik dari berkata-kata...kerana kalau bercakap tu agaknya tah apa2 lagi yang akan keluar kan....redha jerlahh..ni bukannya anak yang  sulung...yang sulung lain layanan dia.so anak ni nanti mesti dia seorang yang cekal n ikut kepala sendiri...hahahaaa...tu je laahh..malas nak emo2 petang-petang cam ni....kemas...kul 5.30 nak balik..!




MaRoSeS Love!

No comments: