Tuesday, June 03, 2008

18 May 2008.......

Entry yg bole di katakan da basi..tapi....bagi orang tu kan idak la basi...ha ha ha....so 18 may zuan (*2nd broth. ) aku bertunang....n yg sure kowang x tjangka....ngan kawan kt ofc aku da...tak tau lerrr mase biler korang ni bole bercintun2 nie...tp da sukeee layannnnn...so aku tepek gamba yg aku curik dr nana (tunang zuan tu la)...akunya gambar maleh nak upload malasss tahap yg tercipannn tenuk sumer laa...gambar nana ngan hantaran dari pihak lelaki...(dr side aku ler)..smpi kui 4 pagi lebe siapkan antaran tu tau tak......naik panas mata aku biler g kenduri...ngantuk giler....
ngan mak, adik, n sepupu n anak sepupu aku...siyesss aku menci amek gamba skang ni...ketembaman aku semakin terselah gara2 aku idok pantang n diet langsung biler makan...adalaa sesuatuhhh tu bileerrr aku x diet...ha ha ha...

gambar reramai ngan family aku n nana....

uishhh....kalu org tua nengok marah ni...manerrr leh tunang gambo samer...asai aku dulu x gamba dua2 cam niehhh?

mak aku acting kali ke2 amek gambor siyes x pernah semenggah lerr mak aku ni....nampak gigi lerr mak...
nie hantaran dari kami.........
so kesimpulannya...selamat bertunang...nnnnnnnn bagi ler tarikh cepat2 nak kawen tuhh..bleh aku g survey barang hiasan nak wat antaran. WAH aku lak yg over xcited...dowang yg nak kawen aku plak yg lebe2...apa HALLLLL......................layan.....zzzzz

1 comment:

Norhana said...

Weh..macam haku je... eheheh.. femes la i..
maceh2 memfemes kan i.
ekeke..