Wednesday, June 18, 2008

entry emo...yg agak riak....jgn meluat ekkk.

tada....aku wat aper kt cn ekk...mser ni kt lam auditorium jpa...adalah sesuatu.........


cak booommm cak....



tadaaaaaaaa......alhamdullilah..rezeki allah bagi tk aku kuat lagi bekerja, ikhlas bekerja dan yg penting ati jgn busuk cam longkang kt orang lain kan kan kan......rezeki masing2 tlh diberikan usaha jer yg penting....

ha amekkk ko...dush dush....
wallahhhhh....i likeeeeeee........yan pon dpt smaer ngan aku....hiksss hiksss

waaa terlebe suda..asai lak aku terlebe rajin lak ari nie post bnyk entry ni ekkk. ntah lerrr.....ni aku nak show off skit..kt habau yg skit ati kat aku....ha h aha..moral off the story...kerja biarlah ikhlas....kreatif, inovatif,,,,jgn org suh ko buat cam ko buat cam tu jerrr without extra, ni sebenarnya maser aku dpt anugerah khidmat cemerlang...16 mei yg lalu...walaupon da basi peduli aper aku....akunyer umah...lantak p laahh kan......cumer satu jer dlm pala otak aku......."Waaa cemerlang kah akO"?......so kepada mangkuk...sedar laa.ko tu da tua...tgl berpa ari jer spatutnya ko bersara..tp di sebb opsyen yg baru ni ko smbung lagi 2 taun..adoiiiiyaiii..keje pon malas so buat haper sambong dok umah da laaa....jaga cucu..ha haha...tu arrhhh aku sebenarnya teremo ngan pokcik ni haa..dengki tul biler aku dpt...ye lahh dia x penah dpt..naik nama tapi direject....so muhasabah diri kenapa x dapek ye pokcik.... jgn nilai org secara negatif..tp diri sendiri x nak perbaiki ..so sendiri mau ingat....Lu Pikir laa sendiri!!!!>>>>>>>>>>>>>

No comments: