Wednesday, June 25, 2008

hyeeee.....

...duissshhh...aku baru jer naik keje ni...2 ari aku mc...kena d'rea...mak oiiii sakit, pedih, perit tuttt aku tau... x renti2 g toilet..kl bley tido kt toilet tu mmg sah2 aku lelap da....aku rasa aku makan kerang rebus kot..tp aku mkn ari sab2...aku kena tu pagi senin jam 3 pagi...siap ngan muntah skali...ntah lerr.menda laa yg aku slah makan...adoiiiyaiii....so skang ni aku rasa ok skit da ni...x le kerap g toilet...bley laa... bosan seh duk umah jer..errmm aku tngh pelik nihhh.td bukak2 maybank2u..tup2 ngok ada clearing cheq rm172?..saper lak bagi ni haa....musykil nihhhhh...pikiak punya pikiak...oooo mybe ambank tak pun bank rakyat return cheq kot..alhamdullilah...rezeki ko...x banyak pon duit jugak maa........nn...smlam gak..ye lahh kan x keje so bnyk ler benda leh buat ye tak...kalu di tempat keje kang...dah memblakangkan integriti lakkk kan...aku tpn ke pemaju rumah aku kt shah alam tu...umah da siap...n sapa da baya duit leh amk kunci...so aku kena bayaq kat depa lam RM2572 lagi..hayoooohhh duit lagi...umah ni makan taun jgk la nunggu dia siap...lebih tua lagi usia umah tu dr anak aku tau...maser taun pertama aku kawin ari tu ler aku bli bru skang siap...tapi alhamdullilah...siap jugak akhirnya.....so ada sesiapa yg ada pengalaman ngeri pasal umah terbengkalai ni tak?...kl ader meh arr kiter kongsi citer....

No comments: