Wednesday, December 26, 2007

Adik Ipar ke3 bertunang (Iman)

Raya Haji yang kedua (21/12/07) hubby balik kedah sorang....pepagi buta g anto dia ke lcct rushing nk fligt kui 7.30 pagi....aku n anak2 x ikut lah....banyak hal yg nak diuruskan n....faham2 ajerlah...ujung2 thn nie...jangan marah yerrr mak abah.... Tengah hari tu sebenarnya ada event...adik ipar aku yg ketiga "Iman" bertunang. tak per lahh janji da selamat...lagipun x effect per pun kalu aku n anak2 x da bersama...aku doa dari jauh jer lah....kawin besok...aku cuti ler lelama ekk....gambo iman x der la plok kt gambaq...hubby aku ler yg jadi cameraman nyer...x complete...x puas hati tui laa..byk x amek nihh.....

Colour pink tu dari sebelah lelaki ler.....banyak giler cam hantaran tuk kawin jer......



ni laa bakai biras pompuan aku yg kedua...yg ari tu kira biras yang pertama aku lerr he .......he he.....aku ni sulung....n hubby aku pun sulung......aku dah bkawin hampir 9 thun baru lerrr dpt biras.. he heh hee....hubby aku 5 beradik..sorang jer pompuan...so 4 biras pompuan.... n belah aku sendiri pun 6 beradik n aku n nor jer pompuan...so dapat jugak lerrr 4 lagi adik ipaq pompuan..ha ha ha...ramai lerrr sedara aku pompuan ekkk....tak per..bila raya ker @ even ka..boleh dok rehat skit...la la la....

Darah manis.......masa bertunang ni la diuji dengan bermacam ujian..so tabah dan tempuhi la dengan kesabaran..... hubby aku cakap dorang akan langsung (kenduri kawin ler) bila pengantin pompuan ni dapat kerja,,,, pulokkk...errrr cam ner laa plak tu...takkan lelama lak nak bertunang.....ntoh ler...lantok la.....yg penting biler nak buat kenduri kawin nanti bagitau kat aku awai2 laa nar...senang nak adjust cuti......


Dari kiri Mak Yang (cadar handmade beshhh tau....kualiti kalah ausinno..wa cakap lu), next tu Mak Yong, biras aku n Mak Mertua aku......

Lepas sarung cincin.......
Welcome to Our Family..........
KU doakan kesejahteraan keluarga...semoga kebahgiaan sentiasa menyinari kita semua...Insyaallah....






No comments: