Wednesday, December 26, 2007

XTVT pagi raya

ni laa rumah busu aku...bila time raya jer...di kerah nya kitaorang adik beradik dtg umah n beraya kt umah dia.kena laa kitaorang nie beramai2 g sana...dpt tidor dlm 1 @ 2 malam pun da cukup.....tu la saper suruh umah besor sgt...

anak2 aku suka g sana..sebabnya...kt umah dia ni sumer ada.....n anak2 aku panggil dia TOKSU KAMBING....ha ha ha...sebabnya dia memang bela kambing biri2 ....banyak gilerr ...so anak2 aku selalu gak g kandang n main anak kambing tu.....jinak2 sumer....he he he,.....



ni lahh xtvt di pagi raya haji anakanda aku.....bukannya berjalan g umah ke umah..tpi lebih rela mandi kt pool.
zaman kita dulu..bila raya jerrr perrhh seronok giler...dapat berjalan 1 kampung kutip duit raya...kannya banyak pon duit raya yg dapat..ala..paling banyak 50 sen jerr....tp tetap beshh...sebab dapat pakai baju lawa..bawak purse yg silang(ala tali halus tuhhh) kaler pink, kaler biru...n macam2 lagi laahh...



babang...ni x reti berenang sgt...menyelam ponnn sekejap sangat..x reti nak kontrol nafas....so dlm air tu..dok berjalan lerrr...



berpaut kat tebing kolam..bantai laa ..janji ko puas...ni gambar ngan anak2 busu aku..yg tersangat lerrr teror berenang... aku sendiri pon x reti berenang sebenornya... ha ha ha...gelak arr gelak....aku saman kang...


mesti pelik kan...maner adik....ha kalau nak tau ni la jawapannya...aku carik kt dlm umah rupa2nya tgh buat projek besor....!




HIkss......ni la projek dua beranak....tido ngan babah..sabo ajerlah..so aku pun jahat g bisik kt tinga dia..."Adik, Babang mandi pool....."..biler dengor melompat dr katil terus bukak baju..nak salin .mata pun x terbukak lagi...gelak besor aku nengok dia........




ha...nengok laa skill...sekali turun...babang yg da lama berenang..still x dapat berenang lagi...







first try...terus boleh menyelam n berenang......babang jelous giler nengok adik boleh berenang...da muka muncung terus .....adik berani skit dr babang nieh....bile sumerr dok memuji adik mula babang....lak try..tpi x leh jugak.......adik yg mengajor babang...ha ha ha...lantak la heh...budak lelaki..biar dia cuba sumer....aku x larang cuma tngok n monitor jer...jgn ada cedera atau benda2 kecemasan la....klu dok halang...tu x boleh, ni x boleh..lamerr2 anak aku jadi si Patah Tulang lak kang.....


ni sumer laa yg buat babang lagi emo......kuang...kuang...kuang











No comments: