Thursday, December 13, 2007

Pulut Kuning untuk 2 Insan yang Teristimewa


suprise....aku belikan pulut kuning untk dipotong oleh opah n atuk belah suami aku....rasanya atuk umurnya da dkt 80 kot...x bleh nk agak....uzur da..tp masih boleh jalan lagi cuma x berapa kuat....ntah kenapa aku teragak nak suruh dorang potong pulut kuning tu....cuma aku rasa....x tentu lagi di majlis cucunya yg akan datang mereka berdua ada....cuma aku harapkan mereka berdua di rahmati Allah, diberikan oleh Allah sihat tubuh badan dan juga panjang umur.... amin....!..aku lupa nak tanya...berapa kah usia perkahwinan mereka ini...yg pastinya...sudah lebih dari 50 tahun.......sedih sebenarnya tau...aku dah tak ada atuk n nenek...so aku menumpang sedikit sebanyak la kasih sayang dorang tu.....walau pun aku bukannya cucu yang asli(he he) tapi sikit pun aku x rasa cucu menantunya disisihkan.....



aku suka mengusik opah..sebab opah melatah yang teramat sangat.....even anak2 aku pun sama suka mengusik onyang nyer.......seronok ..tapi bila dah penat..kesian ....ampun opah...lain kali buat lagi...he he he he,,,,,

No comments: