Thursday, December 13, 2007

gambaq menyambut menantu di belah lelaki

ni gambar hubby n pakda...sblm org ramai dtg... haa...x dpt nk amk jelas muka dj nie...kl saper2 cam dia ni pelakon drama kl x salah aku nama dia meor ....set utk karoake dia je dkt 30 ribu...so no wonder laa tgh dok sibuk tu...aku terdengar ella nyanyi....mamat exist nyanyi..so moral of d story...seburuk manerr pun sora ko...bila g kt system dia nie..sure sora bleh jadi best.....aku x leh nk try uji bakat...takut langit runtuh..ujan lebat kangg..payahhhh lakkkk org tgh berkenduri tu kan......tgk ajer laa set dia...fuhhhh yooo, tuk standard org kawen nyer...memang angkat tangan tabikkkkk baekkkk punya....

ni tangan...nak dara n mak dara he he he


ni lak kaki nak dara n mak dara jugak...tekaaa arrr maner satu tah tangan n kaki aku...he he he he




pengantin baru sampai n tengah berarak....


tgh sebuk2 org datang n pengantin tgh bersanding so kitaorang pun sama jgk laa...menyebuk bergambar.......ngan adik ipaq aku n bakal biras aku(yg depan sekali tuhhh)







bersama sepupu2...sepapat...ramai...tp x smpt nk sauk sumer







ni lerr pengantin nyer......



























No comments: