Thursday, December 13, 2007

Renjis-renjis di pilis.......

Selamat pengantin baru..kepada adik ipaq dan juga biras ku....(yg pompuan) semoga berbahagia hingga ke akhir hayat........
ni gambor bapak n emak mertuo den......


ni gambar adik-beradik hubby aku.....yg baju belang tu...ermmm aku nyer hubby ler tuh....yg kedua dia ni laa tgh dok bersanding nie.....(pengantin lelaki yekkk) "nama dia zamzuhairi @ itam" yg ketiga yg jadi pengapit lelaki tuhhh pakai baju baju hijo pucuk pisang, yg keempat...yg pompuan n last sekali yg kecik pakai t-shirt itam tu ha........


gambor ni plak setenggah keluarga lelaki, means ramai sebenarnya yg x dak dlm gambor.....





nie...of course ler gambor aku di tengah2....bersama mak sedara n jugak bakal adik ipaq yg no. 3...pakai baju kuning tuhh....raya aji ni...raya kedua bertunang...tp aku x balik lerr..x der cuti...so hubby aku jerr yg balik....



ni laa gambor pengantin...."Zamzuhairi & Rafidah Wati"...



No comments: