Wednesday, December 26, 2007

Raya Haji 2007

Raya Haji Tahun ni kami sekeluarga beraya di rumah busu di Gemas, N.9. ni gambar lepas g semayang raya....memasing bukak baju tukor baju t-shirt sebab lepas tu ada xtvt masak-memasak . x sempat amik gambar sumer masa pakai baju raya lengkap so..masa tngh santap ni ajerlaah ha......
Yg pakai baju merah tu la Pak sedara aku (Busu)...yg teramat laaa besh nyerrr n..yg pasti..pak saudara yang paling laser n tak der insurannya mulot..tapi lantok arrrhhhh...x kisah...kami buat pekak jerrr...
Yg pakai baju t- putih tu laah maksu yakni...tentulah wife busu aku kan....n pakai baju biru..tu laaahhh bonda aku.....


yg bersongkok tu plak adik aku yg bongsu...dia selalunya lambat..org dah melantak abih dia baru terhegeh2 carik pinggan......n yg pakai baju biru tuhhh tu lahhh ayahnda aku..........


musti tertanya2 mana laki aku..anak2 aku kan....jap laiee laaah aku citer..nk g soru jap...da pukui 1 da ni...kg lambat naik kg boss carik...



No comments: